پیام تبریکی مولوی محمد محق رئیس پوهنتون فاریاب به مناسبت فرا رسیدن عید سعید اضحی !

faryab_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۴/۶ - ۹:۰

(حامداً و مصلياً)

وبعد حلول عيد قربان عید ایثار و ،احسان قربت و قربان عيد خليل الرحمن و شکست شیطان را که با نماز و عبادتش با ذکرو ،دعایش با قربانی و صدقات و احسانش بستری برای جاری ساختن مفهوم عبودیت و بنده گی است برای جناب عاليقدر اميرالمومنين شيخ القرآن و الحديث المجاهد في سبيل الله مولوی صاحب هبة الله آخند زاده حفظه الله و فضیلت مآب شیخ صاحب نداء محمد ندیم دامة بركاته سرپرست وزارت تحصیلات عالی محترم مولوی صاحب عبد الكبير رئيس الوزراء، معاونين رياست الوزراء، اعضاء محترم کابینه علماء کرام مجاهدین ایثارگر، خانوادههای معظم شهدای راه حق و عدالت آزادی و خاتمه اشغال کشور، طلبه عزیز اساتید محترم کارمندان اداری و خدماتی محصلین ،گرامی، کافه ملت شریف ونجیب افغانستان و به همه ملت مسلمه جهان از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض میدارم. الله ذو الجلال ،صدقات قربانی و عبادات همهای ما و شما و هموطنان عزیز و مسلمانان جهان را قبول و منظور بفرماید.

مردم مجاهد پرور فاریاب عید سعید قربان را در حالی تجلیل مینمایند که خورشید امنیت و عدالت در کوچه - کوچه ی این مأمن مرد خیز و محیط فضل و آداب پرتو افشانی میکند و مردم در زیر چتر حاکمیت عادلانه و عالمانهی رهبر كبير و عظيم الشأن عاليقدر اميرالمومنين شيخ القرآن و الحديث المجاهد في سبيل الله مولوی صاحب هبة الله آخند زاده حفظه الله زنده گی آرام و مطمین ادامه میدهند. الهی تا بادا چنین باد!

بنده به عنوان رئیس یک نهاد بزرگ علمی و اکادمیک که محل تحصیل و تحقیق حدود هفت هزار انسان خردمند دانش پرور و وفادار به امارت اسلامی افغانستان میباشد برای شما اطمینان میدهم که برای تحقق اهداف مقدس امارت اسلامی افغانستان تا سرحد ایثار مال و جان تلاش مستمر و خستگی ناپذیر خواهم نمود در اخیر از درگاه خداوند لايزال ولم يزل برای تمام مجاهدین راه حق سلامتی تن و روح توفیق انجام خدمت گذاری صادقانه را برای حفظ آسایش و آرامش مردم مستضعف افغانستان خواهانم.

ومن الله التوفيق

ابو محمد مولوی محمد محق رئیس پوهنتون فاریاب

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۶
Background image

ارزیابی کارکردها و فعالیت های سالانه رؤسای پوهنحی های پوهنتون فاریاب

کارکردها و فعالیت های سالانه رؤسای پوهنحی های هشتگانه پوهنتون فاریاب، مطابق چک لست تٲیید شده ریاست محترم تضمین کیفیت و اعتبار دهی وزارت محترم تحصیلات عالی، به اساس تقسیم اوقات تنظیم شده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۶
Background image

تدویر ورکشاپ یک روزه آگاهی دهی

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ برابر با ۱۴۴۵/۷/۲۰ ه. ق.

بر مبنای پلان استراتیژیک پوهنتون فاریاب و به تبع آن، مطابق برنامه های مرتبه آمریت تحقیقات معاونیت تحقیقات و مجله علمی، ورکشاپ یک روزه، تحت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۹
Background image

معرفی آمر جدید تقرر و ترفیعات علمی استادان پوهنتون فاریاب

امروز دوشنبه ۹/ ۱۱/ ۱۴۰۲ مطابق/۷/۱۷/ ۱۴۴۵ ه. ق. مجلس معرفی آمر جدید تقرر و ترفیعات علمی استادان پوهنتون فاریاب، در سالون آمریت تکنولوژی معلوماتی این نهاد، با اشتراک محترم مولوی محمد محق. . .

BACK TO NEWS